Ajankohtaista
Open navigation Close navigation

DESIGN FORUM talk: Asiakaslähtöisyys ja palvelumuotoilu

3.3.2016 Kellohalli, Helsinki

Mitä on asiakasymmärrys ja käyttäjälähtöisyys? Tarvitaanko yrityksissä palvelumuotoilua? Voiko käyttäjäkokemuksen muotoilla?

Aamupalaa ja vastauksia näihin kysymyksiin tarjoiltiin vuoden 2016 ensimmäisessä DESIGN FORUM talk -tilaisuudessa.

Paikan päällä kokemuksiaan olivat kertomassa ja asiasta keskustelemassa Paula Bello / Livework, Päivi Rosti / Creagent, Ulla Jones / OP, Tuulikki Saari / Fennia, Elias Pietilä / Wolt ja Minna Einiö / Hellon. Tilaisuuden moderoi Ossi Lindroos Solitasta.

Minna Einiön, Tuulikki Saaren, Elias Pietilän ja Ulla Jonesin haastattelut löydät videosivultamme.

 

TILAISUUDEN TALLENTEET

Design Forum Finlandin toimitusjohtajan Petteri Kolisen tervetulosanat.

Asiakaslähtöisyyttä ja palvelumuotoilua – moderaattori Ossi Lindroosin alustus päivän teemaan. Ossi Lindroos, Vice President, Solita.

CASE: FenniaHoitaja – liiketoimintalähtöisiä ajatuksia uuden palvelun rakentamisen keskeltä. Tuulikki Saari, palvelujohtaja, Fennia, henkilökorvaukset

CASE: Too many questions, too little time: How service design can help start-ups to make sense of the chaos. Paula Bello, Partner, Design Consultant, Livework

CASE: Ambassador Program – kuinka organisaatioiden sisälle saadaan lisää palvelumuotoilun tulenkantajia. Minna Einiö, Client Service Director, Hellon

CASE: Muotoilun iskuryhmä = Win-Win, parempaa asiakaspalvelua ja tehokkaampaa tekemistä. Ulla Jones, Business Designer, OP

CASE: Wolt, Elias Pietilä

Yhteenveto, keskustelua ja kysymyksiä