16.9.2013

Sisusta suomeksi Habitaressa

Design Forum Finlandin Sisusta suomeksi -konsepti on verkottunut yhteistyömalli. Mukana on niin huonekaluvalmistajia, pieniä puusepänverstaita, innovatiivistavalaisinsuunnittelua, kodintekstiilejä ja pikkutavaroita kuin suunnittelua ja toteutustakin.

Asiakkaille konsepti takaa luotettavaa suomalaista osaamista ja työtä ja mahdollisuuden hankkia uniikkeja tai piensarjoina valmistettavia sisustustuotteita ja kalusteita helposti ja yhdestä paikasta keskittyen suomalaisiin tuotteisiin. Sisusta suomeksi -hankkeessa mukana oleville yrityksille palvelu välittää asiakkaita.

Sisusta suomeksi -hanketta esitellään  18.–22.9. Habitare-messujen Ahead-alueella omalla osastollaan 7s40. Sisusta suomeksi -hanke on lisäksi mukana Creative Space -kohtaamispaikalla. Creative Space on luovan ajattelun ja ideoiden kohtaamispaikka ja siinä ovat esillä myös Sisusta suomeksi -hankkeessa mukana olevat yritykset, Vivero, Inno, Lundia, Johtoi, One Nordic Furniture Company ja Original Habitek Works, muiden toimijoiden ohella. Messuviikonloppuna Sisusta suomeksi -hankkeessa mukana olevat  sisustusarkkitehdit, remonttifirmat ja kiinteistövälitystoimisto antavat ilmaisia vinkkejä Vinkkityöpajassa Ahead-alueen Areenalla.

SUUNNITTELUTOIMISTOT
FROM:, Laura Väinölä, Maisematiimi, MottoWasabi, Poiat, Studio Sebastian Jansson

HABITARESSA MUKANA OLEVAT VALMISTAJAT
Inno, Johtoi, One Nordic, &Bros, Vivero, Kekkilä, Nikari, Koivusipilä, Valoa by Aurora, Saima, Horelli,