Maailma on muuttunut. Muotoilu auttaa yrityksiä ymmärtämään muutoksen mukanaan tuomia mahdollisuuksia. Se auttaa tulkitsemaan ne konkretiaksi, esimerkiksi vastaamalla kysymykseen, millaisia tulevaisuuden tuotteiden ja palvelujen tulisi olla.
Miten erotumme positiivisesti kilpailijoistamme ja varmistamme, että olemme merkityksellinen toimija kaikille brändimme ihmisille? Ovatko tuotteemme ja palvelumme tärkeitä nimenomaan asiakkaidemme näkökulmasta?
Yhä useammin asiakkaat vaativat yrityksiltä kannanottoja ja läpinäkyvyyttä, omien arvojensa mukaista toimintaa. Yritykset, jotka pystyvät vastaamaan tähän, sitouttavat asiakkaat paremmin itseensä ja menestyvät. Yrityksen tuottama merkityksellinen sisältö, vastuullinen toiminta ja onnistunut asiakkaan kohtaaminen kaikissa brändin kosketuspisteissä muodostavat asiakaskokemuksen selkärangan. Asiakaskokemukseen panostamalla yritys voi menestyä myös muutoksen keskellä.
Design Forum Date Online: Asiakaskokemus muutoksessa
24.3.2021, klo 14–16
Ohjelma
14.00 Tervetuloa
Petteri Kolinen, toimitusjohtaja / Design Forum Finland
Ennakoi tuleva mahdollisuuksien maailma
Minna Utriainen, Creative Innovation Lead / Avidly
Pöytyältä Pariisiin – Paikallisuus brändin voimavarana
Anna Rauhansuu, emäntä, toimitusjohtaja / Myssyfarmi
Toimme ihmisen bisnekseen
Jussi Olavi Jokinen, tuote- ja projektipäällikkö / Arctic Factory
Kaikesta pahasta syntyy aina jotain kaunista
Saimi Hoyer, toimitusjohtaja / Hotelli Punkaharju
Yhteenveto
Petteri Kolinen & Julius Oförsagd
16.00 Tilaisuus päättyy
Tapahtuman moderoi:
Julius Oförsagd, CEO, Creative Director / Arctic Factory
Tapahtuman järjesti Design Forum Finland yhteistyössä Arctic Design Weekin kanssa. Design Forum Date on miniseminaaritilaisuus, jossa käytännön esimerkit ja kiinnostavat puheenvuorot antavat ideoita oman toiminnan kehittämiseksi muotoilun avulla. Tilaisuudet on suunnattu yrityksille, jotka kaipaavat vinkkejä ja inspiraatiota strategiaansa ja liiketoimintaansa.