Mitä merkitystä on hyvin rakennetulla yritysidentiteetillä ja asiakaskokemuksella? Miten muotoillaan vaikuttava brändikokemus?
Design Forum Date on miniseminaaritilaisuus, jossa käytännön esimerkit ja kiinnostavat puheenvuorot antavat ideoita oman liiketoiminnan kehittämiseksi muotoilun avulla. Yritysesimerkkien kautta kuulimme, kuinka brändikokemukseen vaikutetaan esimerkiksi asiakasymmärryksen avulla. Tapahtumassa keskusteltiin siitä, kuinka yrityksen kilpailukykyä voidaan parantaa muotoiluosaamisen keinoin ja samalla kehittää kestäviä toimintatapoja. Tilaisuus oli suunnattu yrityksille, jotka kaipaavat vinkkejä ja inspiraatiota strategiaansa ja liiketoimintaansa.
Ohjelma
8.00 Ilmoittautuminen Kasvu Openin infopisteellä
Aamiaista, kahvia & teetä Ravintola Fanerissa, 3.krs
8.45 Tervetuloa
Aino Vepsäläinen, projektipäällikkö / Design Forum Finland
5 %
Petteri Kolinen, toimitusjohtaja / Design Forum Finland
Brändikokemus, yksin vai yhdessä?
Johanna Lahti, markkinointipäällikkö / Design from Finland, Suomalaisen Työn Liitto
9.50 Tauko
10.10 The MaaSive Future of Transport (in English)
Apaar Tuli, Head of Design, MaaS Global
Miten luottamus brändiin syntyy?
Tommi Lähde, perustaja, toimitusjohtaja / the other danish guy
11.30 Tilaisuus päättyy
Tapahtuman järjesti Design Forum Finland yhteistyössä Design from Finland -merkin / Suomalaisen Työn Liiton kanssa. Design Forum Date oli Kasvu Open Karnevaalin oheistapahtuma.
Tapahtumapaikka:
Messu- ja tapahtumakeskus Paviljonki, Kabinetti-tila
Lutakonaukio 12, Jyväskylä