Mitä merkitystä on hyvin rakennetulla yritysidentiteetillä ja asiakaskokemuksella? Miten muotoillaan vaikuttava brändikokemus?
Design Forum Date on miniseminaaritilaisuus, jossa käytännön esimerkit ja kiinnostavat puheenvuorot antavat ideoita oman liiketoiminnan kehittämiseksi muotoilun avulla. Yritysesimerkkien kautta Turussa kuultiin kuinka brändikokemukseen vaikutetaan esimerkiksi asiakasymmärryksen avulla. Tapahtumassa keskusteltiin siitä, kuinka yrityksen kilpailukykyä voidaan parantaa muotoiluosaamisen keinoin ja samalla kehittää kestäviä toimintatapoja. Tilaisuus oli suunnattu yrityksille, jotka kaipaavat vinkkejä ja inspiraatiota strategiaansa ja liiketoimintaansa.
OHJELMA
13.00 Ilmoittautuminen, kahvia & teetä
13.30 Tervetuloa
Aino Vepsäläinen, projektipäällikkö / Design Forum Finland
Johanna Lahti, markkinointipäällikkö / Design from Finland, Suomalaisen Työn Liitto
Aino Ukkola, erityisasiantuntija / Turku Science Park Oy
5 %
Petteri Kolinen, toimitusjohtaja / Design Forum Finland
Brändikokemus, yksin vai yhdessä?
Johanna Lahti, markkinointipäällikkö / Design from Finland, Suomalaisen Työn Liitto
Woodio – designbrändin tarina
Petro Lahtinen, perustaja, toimitusjohtaja / Woodio
14.45 Kahvitauko
15.10 Case Finnish Design Shop
Reetta Noukka, COO / Finnish Design Shop
Miten luottamus brändiin syntyy?
Tommi Lähde, perustaja, toimitusjohtaja / The Other Danish Guy
Tarjoilua & verkostoitumista
17.00 Tilaisuus päättyy
Tapahtuman järjesti Design Forum Finland yhteistyössä Design from Finland -merkin / Suomalaisen työn liiton kanssa.
9.10.2019 klo 13.00–17.00
Vierailukeskus Joki, Cave-teatteri
Lemminkäisenkatu 12 b, Turku