Miten yritysten arvot kiteytyvät brändiksi ja asiakaslupauksiksi ja muuttuvat liiketoiminnaksi? Kuinka arvot kannattelevat yrityksiä, kun vanhat liiketoimintamallit ovat murroksessa ja kilpailuetua saavutetaan uusin keinoin?
Pärjäävätkö tulevaisuudessa ne yritykset, jotka tavoittelevat nopeaa kasvua vai ne, jotka toimivat pitkäjänteisesti ja vastuullisesti? Miten arvoja johdetaan – miten arvoilla johdetaan? Ja miten siinä voidaan hyödyntää muotoilun menetelmiä?
Design Forum Talkissa toukokuussa Valkoisessa Salissa puhuttiin arvoista ja muotoilusta, niiden näkymisestä liiketoiminnassa ja siitä, miten kaikki tämä tuo myös asiakkaalle arvoa ja merkitystä.
Ohjelma
13.00 Ilmoittautuminen, kahvia & teetä
13.30 Tervetuloa
Petteri Kolinen, toimitusjohtaja / Design Forum Finland
Alustus päivään
Antti Pitkänen, Chairman of the Board, Insights & Strategy Director / Agile Work
Arvot ohjaavat ihmistä – ihmiset arvoja
Aate Autio, Design anthropologist / Aiwo Digital
Case Demos Helsinki
Kati Ahvonen, Senior Consultant / Demos Helsinki
Case Reaktor
Hannu Oksa, Creative Director / Reaktor
15.05 Kahvitauko
15.25 Case Finlayson
Mikko Koponen, myyntijohtaja / Finlayson
Heltin terveet arvot
Timo Lappi, kasvuyrittäjä / Heltti
Yhteenveto, keskustelua ja kysymyksiä
Tarjoilua & verkostoitumista
17.30 Tilaisuus päättyy
Tapahtuman moderoi Antti Pitkänen, Chairman of the Board,
Insights & Strategy Director / Agile Work