Design Forum Finlandin vuoden ensimmäisessä jäsen- ja kutsuvierastilaisuudessa keskityimme asiakaskeskeisyyteen. Tilaisuuden puhuja Frankly Partnersin toimitusjohtaja Roope Ruotsalainen kävi tutkimustuloksiin pohjautuen läpi niitä keinoja, joilla asiakaskeskeisyyttä voidaan konkreettisesti parantaa.
Asiakas on strategiassa mutta liian usein kadoksissa
3.3.2022 kello 9.00–10.30
Online-tilaisuus
Asiakas löytyy lähes jokaisen yrityksen strategiapaperista. Silti vasta edelläkävijäyritykset ovat heränneet siihen, että asiakaskeskeisyyden toteutuminen tarkoittaa konkreettista muutosta organisaation arjessa. Aamun alustuksessa pureuduimme organisaatioiden asiakaskeskeisyyden maturiteettiin – työkaluun, joka kuvaa konkreettisia tekoja ja muutosmatkaa sekä valaisee, miten asiakaskeskeisyys kytkeytyy liiketoiminnan menestykseen.