Design Forum Finlandin suositut yritysvalmennukset jatkuvat!
Olemme uudistaneet valmennusten konseptia vastaamaan entistä paremmin yrityksien tarpeita. Järjestämme vuoden aikana kolmen tunnin mittaisia Design Forum Studion täsmävalmennuksia muotoilun hyödyntämisestä liiketoiminnassa.
Valmennuksen osallistujiksi haemme innovatiivisia eri alojen yrityksiä, joilla on selkeä halu rakentaa kestävää liiketoimintaa muotoilun avulla. DF Studio -valmennus on tarkoitettu suomalaisille yrityksille ja organisaatioille ja niiden avainhenkilöille. Valmennuksella tuemme yrityksiä, jotka kokevat haasteita liiketoiminnassaan maailman muuttuessa ja jotka haluavat löytää työkaluja toimintansa kehittämiseen.
Huom. Valmennukseen voivat osallistua yritykset, jotka eivät itse tarjoa suunnittelupalveluita kuten muotoilua, palvelumuotoilua tai brändisuunnittelua.
Valmennus on vuorovaikutteinen ja sisältää valmentajien luento-osuuksien lisäksi itsenäisesti ja/tai ryhmissä tehtäviä harjoituksia. Jokainen koulutuspäivä koostuu valmentajan luento-osuudesta, harjoituksista ja keskustelusta. Valmennus on maksuton.
Design Forum Studio: Brändin verran parempi
6.6.2022 klo 9–12
Online
Valmentaja: Jari Danielsson, toimitusjohtaja, Kuudes
Miksi erottuva brändi ja asiakaskokemus ovat kestävän kasvun edellytyksiä? Tämän päivän menestystarinoiden takaa löytyy kyky tuottaa asiakkaille merkityksellisiä tuotteita tai palveluita, kyky kohdata asiakkaita johdonmukaisesti kaikissa kanavissa sekä kyky rakentaa omaa organisaatiota ja kulttuuria tavoitteita tukevaksi. Nämä teot ja kohtaamiset rakentavat yrityksen mainetta eli brändiä. Ja juuri siksi menestyjäyritykset ovat kilpailijoitaan parempia – brändin verran parempia.
Jari Danielsson, toimitusjohtaja, Kuudes
Jari Danielsson on pohjoismaisen brand design -toimisto Kuudennen perustaja ja toimitusjohtaja. Kuudes rakentaa asiakkailleen erottuvia brändejä suunnittelemalla käyttäjälähtöisiä tuote-, palvelu- ja liiketoimintakonsepteja sekä kaupallistamalla niitä designin ja kommunikaation keinoin. Jarilla on yli 20 vuoden kokemus sekä kotimaisten että kansainvälisten konseptien ja brändien rakentamisesta B2C, B2B ja julkisella sektorilla. Asiakkaina niin pieniä kuin isoja yrityksiä (mm. 3 kaveria, iLOQ, Opteam/Barona, CCEA, Borenius, Kokkikartano, Alko, Kesko, Suomalainen Kirjakauppa, Lähi-Tapiola, Fazer, Arla, Helsingin kaupunki, Aalto-yliopisto, Helsingin Yliopisto).
Osallistujien palautetta aiemmista valmennuksista:
Ajankohtaisia asioita, hyviä esiintyjiä, jotka eivät tarvinneet lunttilappuja. Vaikeita tehtäviä omasta liiketoiminnasta.
Monipuolisesta sisällöstä on hyötyä eri aloilla työskenteleville ja eri aloilta ja yrityksistä olevat esimerkit syventävät ilmiön ymmärtämistä.
Loistavasti ja ammattitaitoisesti järjestetty tapahtuma alansa nöyrien huippujen puheenvuoroilla!